jaha??

bring me to life ------> säger:
e du där?
jag mår så bra med dig !<3 säger:
ja  
bring me to life ------> säger:
tjusigt skrive på bloggen hörre du.

jag mår så bra med dig !<3 säger:
men jag har tagit bort det med annonsen ?

bring me to life ------> säger:
mm men de va inte de ja syftade på nu.. de va de där om nerläggning..
du måste ju fatta sj lilla du att sånt skriver man inte där..

jag mår så bra med dig !<3 säger:
men herregud, det har väl inte bara med dig att göra

bring me to life ------> säger:
skiter väl i vilket. utan du va på MIG när jag skrev om DIG att de får "konsekvenser" att skriva sånna grejer på nätet.. hahaha..
du e ju bara så mkt värre än mig.. skulle jag inte sagt t om när du hade skrive om frida o vildsvinet heller då lr?
förstår inte redigt hur du tänker ibland..   om man ska skriva sånna saker som om "hästar" lr "frida" skriv de i en vanliga jävla dagbok då som INGEN läser istället så slipper du sånt här "skit"
bara ett tipps..
har med en blogg men DELAR o VISAR den inte för någon..
bara för o få skriva av mig..

jag mår så bra med dig !<3 säger:
vet du vad ?
jag har aldrig tvingat dig att läsa bloggen ?

bring me to life ------> säger:
haha de har INTE med saken o göra lilla gumman.

bring me to life ------>
du får skriva precis vad du vill men du måste ju tänka på att du får ta konsikvenserna om du ska visa de offentligt..


de går ju knappt o prata med människan längre.. gaaah.. SPUNK hela dagen.
VARFÖR??? varför VARFÖR??
oavsett hur man gör så är de åt helvete.. men du ska få skriva exakt vad du vill o om vem du vill? utan att de ska få konsekvenser? =O
haha de e ju fan löjligt på redigt. du måste ju stå ditt kass för de du skrive/gjort!
o inte bli så förbannat jävla sur hela tiden så fort man "rättar" dig.

när mamma tittar ner på dig e ho nära t o börja gråta av ren besvikelse på vad som håller på o hända.
du gnäller på alla andra men om vi säger till dig då blir de ett himla hallå.
o inte vart de bättre av i helgen då vi ränsade ur garderoberna i hallen du sprang runt med din SATANS mobil o tryckte hela tiden istället för o engagera dig i de vi gjorde.. så pappa fick ju ropa ett X-antal gånger på dig o säga åt dig att VA här då men likt förbannat så gick vi iväg.
DU får oss att framstå som o vi e värta elaka mot dig.. SÄLJA hästarna mot din "vilja" haha dom e inte äns DINA!
men ändå så får du oss att framstå som om vi fullständigt skiter i vad du vill.. osv.. de handlar inte äns om DIG!! de handlar om hela situationen intresset framför allt pengarna o TIDEN som måste läggas där uppe.. som ingen har för allt annat måste skötas oxå..
men visst de e vi som e dumma i huvudet osv.. visst visst..
vi älskar dig med. HELA DAGEN! speciellt när du håller på, på de här viset..

Kommentarer
Postat av: Donken

läste några inlägg som du skrivit nu. Jag kan inte ens föreställa mig hur det skulle vara i din situation!

Tycker att du är oerhört stark som går igenom detta, på ett sätt "helt själv".

Förstår att du är arg, och det lyser igenom ganska mycket med. Kommer nog följa din blogg ganska ofta :) Se vad som händer osv. ha det BÄST och ta hand om dig! kram donkis

2009-10-01 @ 21:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0