Jävla folk!!

Eftersom folk tycks klaga på mig att jag "klagar" för mkt på facebook så klagar jag väl här då..
här är de ju ändå ingen som läser..
så här får jag klaga hur mkt jag VILL!!

så jädra in i helvetes trött på att folk HELA tiden ska HACKA på mig..
så fort jag skriver gör nått säger nått så är de inte bra.
igår va tydligen allmäna klagar dagen på mig..
o ingenting blev ju bättre av att man fick mens med.. =(
men tydligen så ska min VARDAG vara så här numera. antar att det bara e o vänja sig..
trevligt o aldrig kunna få prata med någon utan att de ska "läcka" ut till någon som inte har med saken o göra.
jag ska aldrig få yttra mig om hur jag har det lr? men alla andra ska få skriva precis vad dom vill på sin Status lr??
jag visste redan förvisso att livet inte är rättvis men de här e ju inte klokt..
men jag ska visst få uppleva alla slags orättvisor..
de räckte tydligen inte att satan tog mamma ifrån mig.. =(
HATAR släkten iaf två i den just nu.. men Dig kussa kommer jag för alltids o älska <3
lika så min yngsta moster <3
kärlek till er båda.. =)

nu har jag väl skrive av mig lite för stunden iaf =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0