130/80 =)

japp de va var jag hade idag ^^
så bara o hoppas på att jag inte har högt resten av ett dygn nu med så slipper ja o få tabletter =D

känns rätt bra faktiskt =)
men mitt huvud har inte släppt än alltså värken inte mitt huvud  =P
Arvid sitter på golvet o e allmänt nöjd just nu.. smackar o kollar på hunden =D

han hade 37,9 nu när jag kolla.. =( men inte lider han för de iaf inte just nu..
han skrattar o leker på golvet utan minsta problem hehe...
nu spelar han på sin fina gitarr som han fått av moster=)

o sj  håller jag på o klia sönder mig på handen.. får la fråga IGEN va de e för nått.. för jag tror inte på att det är utslag.. de e ju små pluttar överallt.. genomsknliga precis som om de vore våter.. =/

aja ska banne mig be o få de uppkollat en gång för alla..
orka gå runt o undra hela tiden va fan de e ja har i handen.. =/


VINK O ÖVER!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0