ack så trött man kan va!!!

jag orkar inte mer vill inte vara kvar.
jag längatar efter dig mig kära älskade mor..

det är så himla mkt som jag skulle vilja säga till dig.. det är så himla många gånger nu som jag önskat att de va någon annan som togs bort den där dagen o inte du..

idag ringde dom från barnomsorgen i tranås skickande in papprena igår =P
o idag fick vi svar om att vi fått en plats.. TREVLIGT att något går som de ska iaf..
men dock fick han ju inte börja på dagis förens i augsti men iaf.. ^^
så blir att få gå hemma hela sommaren söka jobb o inte få någe betalt de suger ju lite men.. de kunde ju vare värre lr nått...

första gången som jag inte kommer ha någon som helst inkomst.. =(
får man skriva in sig på arbetsförmedligen trotts att man inte har någon dagis plats?? =/




har dessutom blive av med blodtrycksmätaren nu.. de känns som en befrielse faktsikt ^^
men attans så trött jag e.. vet inte redigt vad jag ska göra.. men igentligen skulle jag behöva diska städa tvätta men jag har inte någon ork till det..  hur ska jag få den orken? =O

någon som har någe förslag på¨hur jag ska finnan den??

kanske genom att gå o vila en stund kanske? =D
aa for nog bli de senaste alternativet o hoppas på att man e lite piggare sen.. =) så man orkar göra nått.. få vi se om arvid vill göra mig sällskap? =D

VINK O ÖVER!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0