jävla morgon!!

ont i läppen..
förbannade blåsa =(
o helvetes snö ute med... hoppas verkligen den har tänkt o sticka o försvinna idag.. men ser ju inte ut så de snöar ju för fan nu när jag tittar ut.. *argh*
blir man less lr bli man less?

förbannade april väder. de slår aldrig fel...
hopp de e la bara le o se glad ut lr nått men aningens svårt o låtsas att allt e bra när det inte är det..
har vare så allt för många gånger nu på senare tid... =( förstår inte hur folk står ut med mig.. lr de la de inte folket gör därför jag har så få vänner kvar antar jag? *biter mig i läppen*
finns typ enbart 4st som hör av sig med jämna mellanrum o ni vet vilka ni är hoppas jag?

men snart ska man flytta o hoppas på en ny start =D o att man få nya vänner där.. =)

ska bli så sjukt skönt alltså.. ^^ ooh njuter av bara tanken =D

fick ju en trevlig start på den här dagen med.. Arvid valde o tok fylla en bölja med skit o de va ju inte lite skit heller.. vällde ju ut åt alla håll så e nog fane mig på tiden o gå upp ett snäpp i blöjor nu tror jag gå ju knappt o täta o knäppa de blöjorna som han har nu..

så blir t att åka t willys sen o handla lite =D

VINK O ÖVER!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0