kaputt!!

jupp..
jag känner mig redigt kapputt på o uppdatera här men har banne mig inte orkat o mindre kommer de o bli nu IGEN haha.. vi ska ju FLYTTA fattar ni? ÄNTLIGEN ska jag få flytta här ifrån från denna helvetes håla o all jävla skit som hänt här.. tror inte jag har ett ända positivt minne ifrån den här hålan?
isf e dom nog inte så märkvärdiga..

har börjat packa ner böcker o ränsa massa skräp nu ^^
slängt massa plastbunkar o tallrikar o överblivna glas o muggar  =D
o slängt gammla illaluktande filtar som hunden har legat på alldeles för länge.. fyllt ett hörn i garaget med massa bröte som ska slängas.. o mer lär de la bli ^^

igår va man som sagt iväg med TVÅ fulla bilar med bröte till återvinningstationen nere bland lägenheterna. haha dom som såg oss måste ju trott vi va eeh eckliga lr nått som sammlat på så mkt bröte =P
haha de e fan katastrof hur jävla lat man e på o fara dit ner.. ja mena hur långt e de? max 500meter o man åker inte dit oftare?

hm eeh nää skärpning =D


så nu försöker man få kontkakt med kussa med så man kan få en dag då man kan fara in t vimmerby o grattulera henne sammtidigt som man svänger in på rusta lr nått o köper lite kartonger o packa i.. bananlåder e ju inte smidigt t allt precis. va ju i affären igår med haha o hämtade ja tror de va 10 bananlåder var av jag har fyllt 3st idag  bara ^^


går ju nästan fort de här =D


nu ska jag ta o duscha.. ^^




(Arvids första teckning)

VINK O ÖVER!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0