mer kartonger till folket =P

japp idag har jag satt ihop ett X-antal kartonger o fyllt dom med massa stuff ^^ bure ner dom i källaren ställt dom prydligt o snyggt =D
busat med arvid ^^ vare o handlat lämna överbliven medecin på apoteket =)
tvättat i massa ska gå ner nu o tömma den maskinen hänga upp de o starta en ny ^^
sen ska jag börja med maten.. o sen ska jag äntligen hoppa in i duschen =D


för nu e jag helt slut. har vare vaken sen  06.00 idag ^^

stolt har inte somnat en gång heller då arvid vilat.. =D
utan har vare fullt ös medvetslös idag ^^

VINK O ÖVER!!!

Kommentarer
Postat av: DONKEN

ujja, ja där ser man.. haha! joh men mig kääänner du ju. höhö! så din nomination tar jag minsann. :P såklart.

flyttat från ett förrådsutrymme till ett annat, eller flyttat inifrån, till källarn? :P

2010-04-16 @ 17:23:19
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0