ont fortfarande!!

fortfarande ont i huvdet idag =(
kan de verkligen va så att jag har fått högtblodtryck? =O
ska de aldrig ta slut på elände?
allting har bara blive så förbannat fel sen den där dagen för ett år sen... lr de e ju över ett år sen..
2009-01-01
de känns än i dag.. =/

har ju blive mamma t ALLA!! t o med till dig... de e ju bara så fel som de kan bli...
jag får lösa allting som inte ni anser att ni klarar själva.. ska de vara så?
varför kan du inte ta o skärpa till dig ?

jahopp vet snart som sagt inte vilket ben jag ska stå på..
har dessutom ont i handen... läkaren påstår att jag inte tål diskmedel o att ja ska hålla mig borta från det.. fick en salva.. o visst de hjälpte.. men alltså.. nu kliar de värre än någonsin i handen.. =( har dessutom en köttspricka i den oxå.. o små pluttar i hela handflatan precis som om jaghade vårtor men de påstår sig ju stolpskottet att det inte är.. jag tror ja blir galen på detta o inte veta VAD det är för nått som jag har i handen.. =/

ska ju t mvc idag o se om jag får några nya p-piller lr inte..
o så ska jag t vårdcentralen med o få en blodtrycksmätare på mig o släpa runt på den i ett dygn.. *suck* kommer ju bli lagom skoj o sitta hos kussa ikväll o låta morr bumm lr hur den nu låter?? =O


sitter i hörnet på soffan idag igen o skriver.. börja gilla hörnet här =D
Erik e söt han. fixar frukost åt mig.. jag har ingen matlust sammtidigt som jag har det.. hur går de ihop sig?? =O





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0