ont i huvudet!!!

ont som in i den i huvudet har jag..
skulle bara testa o blogga ifrån min nya söta lilla dator som min man var så söt o beställde igår ^^
o så har ja beställt ett halebop mobilt bredaband idag med så kommer la t veckan de med =)


Arvid har feber idag.. =(
38,5 lr va de va, ibte3 undra på att han e gnällig.. =/ sitter o matar hobnom nu föresten =D
sitter vid köksbordet ^^

håller på o tvättar idag.. har inga strumper o sånt rent haha.. så e de när man har vare bortrest i en vecka typ =P

då sammlas allt på hög =D
så får la skicka iväg erik sen o hänga upp de för ja vet i katten om ja pallar..
tänkte ju att ja skulle sy påslakan t arvid idag med har nålat o klippt o allt men orkar ja o sy nu?? =O ee vetinte.. =(

så¨skulle ja ju ta o räfflsa de sista löven på gården med men vet som sagt inte om mitt huvud funkar.. =/

nää nu får ja öka lite med matandet tror jag =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0