orke inte!!

pallar inte o sätta mig vid den rätta datorn ikväll så blir inga bilder.. =(
får bli imorgon istället =D

då ja kanske känner mig lite piggare med.. har kännt mig helt hängig hela dagen.. =S
ZZzzzZZzzzzZZzzzzZZzzzZZzzZZ
typ känns de som att jag gör just nu.. men gör ju de inte igentligen då ja sitter här o skriver men finge jag en kudde o ett täcke så vipps så skulle ja somna med en gång =)

o där somnade arvid.. =P
hm snart kan man gå o lägga sig med tror jag.. =D
o snart ska man flytta med.. uscha tycker inte om o hålla på packa ner o bära.. kan inte de sköta sig sj? =) om ja ändå va gravid igen :P haha va gött de vore.. då skulle ja inte få bära nått.. de va väldigt härligt de o slippa.. =D
men den här gången e ja ju inte de.. =(
så får la bära så gott ja orkar lr så gott de går min rygg e ju lite knas..


aa men jisses så DRYG lidl reklamen e alltså.
frysar med lock o de e ju bra för miljön oxå.. bla bla.. jo men visst de va ju inge nytt...
o ja e så förbannat trött på telenors reklam eeh a testa ditt mobila beteende...
gaaah jag blir galen..

men de e väl bara jag..
haha våfflan e tok trött efter allt springande idag. =D
vi cyklade ju runt torp idag o jisses vad gon sprang ^^ de behövde hon =)

o arvid tok skratta under hela cykelfärden han tyckte de va skit roligt =D

så de va ju bra det inga protester alls bara skratt =D
nu ska jag gå o be erik klia mig på ryggen för de kliar så förbannat där.. =P

VINK O ÖVER!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0