seg fredag!!

mm det är va de.. har inte en aning om vad ja ska ta mig till e tok trött.. arvid e dessto piggare.. =/
känndes som om ja nyss gick o la mig o va tvungen o kliva upp lika fort.. =(
så ja undrar hur de kommer o gå imorgon.. hm måste verkligen anstränga mig där.. för ja törs banne mig inte o åka med frida.. =/

sorry.. haha.. men du vet varför.. =P

men vi får la se hur de går.. blir kanske lite många stopp men hellre de än o somna bakom ratten... =D

ska ju åka t ullared imorgon.. =) väl behövligt nu.. arvid har ju typ växt ur varända klädesplagg som finns här hemma känns de som..  =/


han växer som ogräs  =D
mammas stora fina kille =)
älskar han mest i hela världen.. o givetvis älskar jag min man lola mkt =D <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0