sitter i soffan =D

hatar reklam..
förstår mig inte på the blue man group.. va fan e de för sjukt skit de ska visa i sthlm? =O
störrig reklam iaf..

sitter i soffan nu o har fortfarande ont i huvudet.. =(
skulle beställa nappar nya alltså t arvid.. men de har ju ändrat de där på banken nu att man måste ha något kopia på kreditkortet lr va de för att inte bli lurad lr va de på internet när man handlar med kreditkort..
ja allting ska ju krånglas till numera tycker jag.. *suck*

ja men min dator funkar ju bra =D
hm... ja nu försökte erik fixa ett sånt är tillfälligt lr va de var. men de funkar ju inte iaf.. nötter alltså.. va e de för mening? de funkade ju så bra förut? varför ska de hela tiden ändras? =O


Arvid har 38,9 i feber o har fått panodil ikväll.. får la se hur härlig den här natten blir.. jag som redan har ont i huvudet som sagt..  =/




dunk dunk dunk säger de i huvudet mitt.. =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0