skriva av sig lite!!!

Sjukt va jobbig denna dag har vare..
allting har bara gått så fruktansvärt fel..
trodde inte jag kunde känna mer smärta mot vad jag gjorde när jag födde o förlorade mamma men de fick ja uppleva idag.. =(


dom två  meningarna o dom orden jag fick höra SVED rejält..
o de som va jobibgast var att jag har INTE någon att vända mig till när de blir så här inte någon.. =(





den som jag kunde göra de åt innan känner jag att de inte funkar längre o göra de till mer.. =/
vilket jag oxå skrev idag t personen i fråga..
fy fan va allting e bra jobbigt just nu..
men mkt tror jag bara löser sig genom o FLYTTA här ifrån vilket vi oxå ska i början av maj. så nu e de PACKA PACKA PACKA som gäller =D

o jag avskyr det.. men jävlar så roligt man har de när man får packa upp allting igen.
o innan dess så rensar man på allting som man inte vill ha kvar längre.. =D
o skriver redan med en gång vad som ska t förådet osv.. ^^


men  ja.. hm. tappar ord för hur jag vill uttrycka mig.. =/

har beställt en bärbar dator med nu ^^
så nästa gång vi ska t ström så har jag mobiltbredband o kan surfa i bilen o kolla på film o slipper bli uttråkad =D


ska beställa halebop mobilt bredband imorgon =D

VINK O ÖVER!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0