våren e här!!!

japp så e de för nu har jag fått sån här trevlig munblåsa får alltids de när de är årstidsbyte lr va kallar man de?? =)
från vinter t vår...
mkt icke nice alltså.. =P
men men man får la se de som ett gott tecken =)
Arvid e lika glad o gapig idag hehe.. =D
sitter o spelar på sin gitarr.. old mc donald hade a farme.. *suck* den börjar bli lite tjatig.. men de e ju hans favorit låt så.. nu tok nös han fyra gånger på raken med..
sitter här fortfarande med min fruktansvärda blodtrycksmätare som gör mega ont... segt två timmar kvar tills jag får lämna ifrån mig den.. men de ska la gå de med hoppas jag.. =D

ska börja packa ner tallrikar o glas o sånt som vi inte använder.. =D
o bära ner i källaren.. =D
de börja bli liiiite stökigt här.
hm får nog börja tvätta med tror jag.. för arvid har snart inte några kläder rena o ha på sig hehe.. men han fick ju ett par ur gulliga shorts o t-shirt igår av min moster när vi va hos kussa o hälsade på =D
så jävla sött.. =) snart e de sommar ^^
längtar sammtidigt som jag inte gör de pga solutslag osv.. men de e bara o bita ihop.. kunde vare värre lr nått ^^

nää nu ska jag gå o ge våfflan mat så fort blodtrycksmätaren har slutat pumpa o tömt sig på luft...aaaaaaaj nu kan jag inte röra handen som jag vill längre.. =/


............................................................................................................................................................................................................................................................................................
o där släppte den =D
gött
så där ja hehe..




Vink o över!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0