allvar imorgon!!

Imorgon blir det verkligen allvar.. =/ iiiih hur sjutton ska de här sluta.. kommer jag verkligen o klara av detta? =S
MAMMA?? <3

känner seriöst hur paniken börja växa.. =/
kommer mitt tålamod o hålla imorgon?
jag e redigt orolig för mig sj..
har aldrig vare sj med arvid en HEL dag.. =(
hm hm säger jag bara..
va sjutton ska vi hitta på.. gäller verkligen att jag har fantasi alltså så jag kan sysselsätta honom.. För han blir alldeles för jävla arg av o bara inte få göra nått typ.. så hm.. man kan ju hoppas på "skapligt" väder så man kan gå ut t lekparken kanske?

åååh hjälp mig någon snälla??
låter ur larvig jag vet.. men har faktiskt inte vare ensam en gång helt en hel dag sen mamma gick bort.. =/

kommer detta verkligen gå vägen?? =O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0