andra veckan nu!!

God morgon!!

nu är det andra o sista veckan på inskolningen på dagis..
hm hm säger jag bara =P
idag ska vi vara där från halv tio t halv ett.. ska han få pröva på o äta där med.. haha ska se hur de går =P


tycker det är lite tröttsamt o inte kunna skriva vad jag vill i min egna blogg.. utan att somliga ska börja TJAFFSA om saker o ting igen..
lägg ner acceptera o gå vidare istället snälla.. det är så en annan gör.. måste ju få välja o skriva vad jag vill om.. o jag valde o skriva om den helgen o då hände de på MIN helg så då skrev jag de inget mer med de.. ska de vara så förbannat svårt?

o tänk inte äns tanken på o kommentera här med för då får ja sne spelet fullständigt så nu vet du det!!



idag ska jag träffa min jobb coach (lär mig fan aldrig o stava rätt de där jävla ordet=P )
får vi se hur det går..  halv fyra vid folkets hus..
sen blir det hem o laga mat typ..

de va la ungefär va min dag bestod av =D

VINK O ÖVER!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0