Dag 1 avklarad!!

jupp första dagen på dagis e nu avklarad =)
känns redigt skönt =D
imorgon är det dag 2 får vi se hur det går.. 
inte de minsta orolig faktiskt men iaf hehe man vet aldrig.. =)
o med tanke på att arvid precis somna som en klubbad säl så lär han väl vakna mitt i natta nu lr nått känns de som..
o oftast när jag skrive de sagt de lr nått så blire att han vaknar vi får la se hur de ser ut nu då efter detta =P

ska försöka komma ihåg o ta lite bilder imorgon om man får det..  =) för hade ju med mig kameran men glömde den i vagnen haha..
smarta jag.. =D

nu ska jag njuta av tystnaden så länge den varar =)

VINK O ÖVER!!!

Kommentarer
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2 be

hur gick det på dagis? trivdes han? var han busig? :P

kommer ni ha 15timmarsveckor också då, preliminärt, fram tills du fått jobb?

skitjobbigt med såndär ovisshet, tycker jag... man "planerar" för att vara arbetslös, med tiden på dagis. lite dumt o så, men vad göra, liksom?

nej idag blev det korall för hela slanten. jag har blivit lite mer åt turkos o korall nu, jag vetefan vad som hände. men grönt är fortfarande basic, så du behöver inte vara orolig. ;)

pöss

2010-08-25 @ 21:02:03
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2 be

ja du klagar väl inte nömnvärt, tycker jag. :P

de va två av mina polare som rent ut skällde på mig för jag inte sagt nåt.

två personer jag inte pratat med på en väldigt lång tid, så jag blev rätt stött av deras påhopp. :(

plus hormoner. ledsen i ögat. usch. :/

men skit i de nu, nu ska vi va glada o tänka på snälla människor, typ du. :)

2010-08-25 @ 22:41:21
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2 be

gott gott. :P

precis! dumma folk ...



meeen skit i dem nu. hur ghar det gått nu på dagis för arvid? han har namnstag snart va, eller nyss haft... har jag för mig. :P

2010-08-26 @ 11:53:37
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2 be

fint det! :D hur läbnge ska han vara där idag då? :P

2010-08-26 @ 12:35:29
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0