Dag 2 avklarad!! =)

japp japp..
nu är dag två över på dagis oxå.. idag fick han inviga sitt nya regn ställ regna ju som sjutton imorse..
sen va vi ute i en timma på gården direkt när vi kom för alla barnen va ute.. =)
o arvids inskolningsfröken va hemma för vård avbarn idag..
men hon skulle komma imorgon igen som de lät...

så får la se då om ja får några tider inför måndagen osv. för måste ju ringa min jobb coach som jag inte kunnat eftersom jag inte vet vilka tider han ska va nästa vecka så har ju inte kunnat ringa o bestämma någon tid.. =/

i helgen blir det t att åka ner o bo hos pappa gaah hur ska de gå. =P
mitt törsta bekymmer kommer väl o va om jag kommer o få sova lr inte.. =/
hatar o inte kunna sova pga hans snarkningar =P

e ju inte van längre hehe.. men tror de ska gå skapligt om vi stänger dörren..  =)

så nu ska man packa o ha sig lite inför de.. för imorgon blir de stress som de är ändå.. =(

ska va på dagis vid nio redan o sen hem vid elva o sen laga någon mat o sen åka.. så måste va färdig packat innan dess..

så nu ska jag gå o  göra det =D

VINK O ÖVER!!

Kommentarer
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2 be

är det bara du som ska dit då eller resten av familejn också?

jo vincent är klar ,med inskolning, blev det igår.

därför jag räknas som arbetslös idag.

verkar inte som jag får nåt jobb denna graviditeten heller, men jag får väl kämpa på för det.

2010-08-26 @ 15:41:33
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2 be

inte råd än, näpp.

vi kör den ordningen, att titta är gratis, och vill vi då ha det jättegärna, så ser vi till att få ett fett lån och därifrån liksom låta naturen ha sin gång. eller nåt. haha ;P

vill du se det?

är prinsgatan 19 i värnamo, på maklarhuset.se. :P

2010-08-26 @ 16:52:59
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: Jeanette - Tävling pågår

skönt dag 2 gick bra ;)

2010-08-27 @ 20:52:07
URL: http://babydjungeln.se
Postat av: DONKEN

ja precis, jag menar det. gäller o få se helheten innan man säger blanknej iaf.

det var ju "billigt" för o ligga mitt i stan iaf. :P

o de mesta synliga renoveringsbehovet på utsidan, är ju bara att slipa o måla om lite. tegel är bra. :P

sandlådan kan man ju fixa en ram och lock runt med.. och lägga stenar eller nåt i rabatten där de va potatis o en grep.

måla staketet vitt, o verandan också... och ja. såna där småsaker.

(man lär ju ändå få renovera för massa hundratusen inomhus men de tar vi seeen......!)

pöss

2010-08-27 @ 22:19:55
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0