dag 4 avklarad!!

så va måndagen snart slut med.. SKÖNT!!
för idag har jag bara vare så förbannat trött..
o tröttare blir jag av att somliga ska hålla på o TJAFFSA hela tiden!!

kan man inte tömma o glömma?
gå vidare för fan!! lär dig ta kritik VÄX UPP!!!
sluta tro att du är så jävla mkt bättre vissa gånger o tro sig veta allting vilket du heller inte redigt gör alla gånger..
o tro inte du är så smart heller för inom vissa saker e fan jag smartare än dig..
o har aningens mer förnuft med.. men kan ju beror på att jag är mognar =D

nu finns de väl dom som anser att de där var väl jävligt onödigt o omoget skrivet..
men ibland måste man fan sjunka t den nivån så somliga fattar =)

idag har Arvid vare på dagis mellan halv tio o halv ett.. han lekte som en tok o höll på.. han t o med åt vettigt idag där spagetti o köttfärsås =D o jag fick med äta mm redigt gott så de var =)

värsta delux dagiset där föräldrarna får mat med under inskolningen =)

nu tror jag att jag ska försöka börja med maten =D
salta kycklingen o lite sånt ^^
värma på brödet med så de e kallt sen när de väl ska ätas =P

tror de kommer bli redigt gott med den maten idag =)

VINK O ÖVER!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0