fullt ös.. =/

gaaah får damp här hemma..
men ändå har ja energi som vet i fan lr nått blir så förbannad på mig sj över att ja inte rer ut saker o ting.. men nu förbereder jag maten som vi ska äta senare idag.. gör såsen nu har förbryte spagettin o skärt färdigt korven så de är bara o steka den.. plus att jag har DUSCHAT  Arvid för han hävde ner hela sin gammla lunch tallrik över sig.. o plus att jag har HITTAT ett kök här med.. medans jag har sprunge in med arvid 345345345345 gånger på hans rum o när jag har komme tillbaka t köket tage tag i nått VIPPS så är han vi fötterna igen..
WTF bar ju nyss in honom. jävel på o va snabb alltså.. =D haha..

nu rev han ner allt lego e är tyst för stunden TREVLIGT att han kan vara de någon gång under dagen.. =D

har dock inte hunnit gått ut med hunden ännu  *skämms* stackars hund.. =(
men ska gå ut med henne på baksidan sen när jag har gjort såsen.. =)
sen ska Arvid o jag gå o köpa skor t mig =D

lr om jag ska ge fan i de har ju igentligen convers skor lr va fan de heter både höga o låga i skafftet..
HM  vet inte redigt hur.. har ju ett par "höst" skor i garderoben dom svarta "stövlarna" som e halv lätta o ta på sig hm..
så höst skor har ja ju igentligen.. men vore ju ganska trevligt o ha ett par lite lättare o tåligare skor typ =)
aja.. shit happens jag går la o kollar iaf..

BLÄÄÄÄÄ nu luktar de broccoli i hela köket.. ISCH så stinkigt de blev =D



(ett par av mina skor)

VINK O ÖVER!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0