Helgen is over!!!

morgon folket..
inatt fick jag iaf sova för er som har mig på facebook förstår vad jag menar =P

har vare hos pappa hela helgen för er som inte vetat det så e därför jag inte skrive någe inlägg för har inte orkat..

kom hit i fredags då vi börja med o gå t begravningsbyrån. =/ men de gick bra o jag fick massa beröm för min fina dikt jag hade skrive som vi skulle ha med i annonsen =)
trevligt att nått som jag gjorde dög för alla.. =D *stolt*

Lördag
va vi på marknaden i hultsfreds mindre roligt pga mer nämner jag inte men tror de sa allt..  =)
du får skylla dig sj helt enkelt jag gjorde inge fel så de så ^^

sen på kvällen satt hela familjen sammlad runt köksbordet nästan utom minsting syster som flydde tillbaka t hultsfred för o "festa"
medans vi satt o käka hemmagjord äppelpaj o vem gjorde den? jo jag.. mm där missa du nått.. =D
sen hade vi gö roligt satt o spela kort hehe.. skratta så vi höll på o dö.. syrran va aningens OSLO som vanligt men de va ju en annan femma haha..

gick o la oss runt elva snåret där inkring o e redan uppe.. för idag ska vi t kyrkan o höra namnet bli uppläst.. isch jobbigt värre ytterligare ett steg närmare t o förstå att de verkligen har hänt =(

sen blir det t att åka hem t mitt älskade Tranås igen.. ååh sova i min egna säng som jag har längtat =D

måste hem ganska så omgående efter att det är slut i kyrkan för måste handla varor o shit för nästa veckas meny som jag har kombinerat ihop där hemma =P
har ju börjat med det att ja gör en matseldel för varje vecka o så veckohandlar jag..
på detta vis hoppas jag att jag ska få ner de där förbannade matkontot som skjuter iväg i en jävla summa annars.. förra veckan handlade mat för  330 kr ^^ de ni ^^
dock hade ja ju lite rabattkuponger då men iaf =D inte illa tycker jag.. 

nu ska jag se om det är någon mer som tänkt o vakna i de här huset för just nu är de bara min lilla familj som e vaken o hundarna då =)

börja jag slamra lite i köket så kanske de funka?? =P



(våfflan bjussar på bilden idag =D )

VINK O ÖVER!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0