it over!!!

Dagen börjar gå mot sitt slut.. det har ÅSKAT som jag vet inte nyligen..
men nu har man en ny spis o den e gudomlig ^^
Har gått skapligt med Arvid idag.. imorgon blir en ny prövning hehe o se om han sköter sig o e snäll då.. för Erik ska jobba där imorgon med =D
så får la se hur de artar sig  har precis gjort mat o ätit upp den med.. blev lite över så blir väl lunch imorgon lr nått.

resten av kvällen vet jag inte alls vad vi  ska göra..
tror jag ska ta mig en väl förtjänt dusch iaf..
sen skulle de inte va helt fel o göra sig av med kokplattan den är ANINGENS ivägen.. hm.. =/
vem ska man be ta den? vaktmästaren kanske? borde väl nästan va de..?

solen har inte skine på hela dagen men nu jävlar tittar den fram jaha eh trött jag blir =P den kunde väl skine när jag va ute o gick tycker ja men men.. =D

aja man kan tydligen inte få allt =D

VINK O ÖVER!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0