jävla dag/kväll!!!

kan inte bli annat än TRÖTT på att.. redigt TRÖTT alltså.. att somliga inte redigt kan förstå att man har liiiiite mkt just  nu o ta itu med.. näärå bara miss får sin vilja igenom så blir alla nöjda o glada? äre så?

orkar inte äns tänka lr försöka förstå mig
på dig längre.. 

men det är ju jag som e djävulen jag som är den där jobbiga aset som hela tiden lägger mig o gör ditt liv surt lr hur?

tror inte redigt du förstår vad jag går igenom nu? för du är ju för upptagen med dig sj o DITT DITT DITT!!
för det är ju bara det som exiterar..

*spottar*
vänder mig om i går iväg o lämnar skiten!!

för en gångs skulle ska jag börja tänka på mig SJÄLV fattar alla de nu?? mig sj är de som gäller inget annat..
jo givetvis min älskade son ARVID o min man o våfflan o  MIN Familj men för övrigt GLÖM att jag äns kommer försöka ställa upp o va snäll osv..

fy fan!! man får ju bara fan för att.. kvittar hur man försöker..
ger man bort halva inredningen så är inte de bra heller.. nää då vill vi ha MER!! moohahaha MEEEER ge mig MEEEER!! äre så ni tänker lr? =O

fan jag skulle skämmas...






haft en "roligt" samtal med pappa ikväll.. noooot..
hemtjänsten i hulsfreds kommun SUGER!! lr nja inte själva personalen men hela systemet e ju RUTTET!!
spciellt biståndshandläggaren som ska bevilja alla "hjälpmedel" osv.
va fan äre för fel på DIG då?

*ja jag säger då de va fan e världen på väg?*

åååh hoppas verkligen att dagen imorgon blir mkt bättre..
hatar sånna här dagar =(
har ingenting o säga till om..



fy fan MAD WORLD säger jag bara..
tur jag har min FAMILJ!!!

Saknar för övrigt MAMMA
skulle behöva dig nu mer än någonsin o rådfråga om hur jag skulle göra osv..
älskar dig mamma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0