måndag morgon!!

hoppla hej va nätterna går fort.. =( hade velat ligga kvar i sängen hela dagen helst men de vill visst inte arvid o dessutom så vägra han ligga still o har för mkt spring i bena =D
fast han intr går helt sj ännu men han skulle kunna att om han inte va så jäkla feg av sig vilket han är.. ska hålla i precis allt men visst bättre så än att bara springa in i saker o slå sig =P

Idag är de verkligen full rulle..
först nu ska jag ge honom välling. sen göra mig i ordning för helvetes jobbigt trisst möte..
med min nya jobb coach!!

sen HEM så erik kan åka iväg t jobbet igen.. =/
sen leka leka leka med arvid o hoppas att han e glad lr nått så man slipper en jävla kärring som slår i väggen för då vet jag inte vad jag ska göra med henne.. e så jävla  leee åt na alltså.. hälsar inte på en lr någonting.. bara blänger surt på en... WTF har vi gjort dig? =O
INGENTING!! o ändå "hatar avskyr" du oss redan?
de känns ju redigt nice alltså..

sen vid kvar över fyra fort iväg t eriks syster lämna arvid där sen fort iväg t dagis för o ha möte där vid 16.30

sen fort tillbaka innan klockan 18.00
för då ska hans syster iväg på möte..

GAAH hetiskt dag..



nähä göra välling t arvid va det.. =)


om man ändå kunde sova på golvet =D

ÖVER O UT!!!

Kommentarer
Postat av: EvaPeva

kunde lämnat arvid hos mig..? hade joel haft nån att leka med...

2010-08-23 @ 16:26:21
URL: http://xjoelsmamma.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0