meeting is over for today..

Goddag!
Vare en jäkla hektiskt dag idag..
Upp vid sju.. lagom mjuk start på dagen.. haha trodde jag.. eeh tvär ilsk unge. skrika gapa hela tiden. =(
göra sig i ordning vig åtta packa en väska som van tygkasse =P
erik kommer hem vid halv nio.. hoppa upp o iväg på cyklen..
trampa iväg som en dåre t folkets hus..

sitta där en halvtimma få lite halv taskig information.. o fylla i några papper.. =)
sen cykla hem lika fort igen..
erik åker t jobbet.. arvid sur o tvär IGEN! för han vaknade ju givetvis när jag kom hem.. han hann o sova en halvtimma sen gav vi upp lr vad då?

aja vaken o skrika gapa =( får lunch vid tolv tiden..  aha sen en nappflaska saft. sen tog de bara tre timmar innan vi somna middag.. jahopp..
snäll unge.. =P
ut med hunden  springa runt huset..
in slänga sig i sängen o VILA!!
halv fyra vaknar arvid igen..  JAHA!!
mata IGEN!! byta blöja.. göra mig en macka.. göra en t.. lägga på bänken..
springa o packa skötväskan, för att sen öppna dörren då erik kom hem.. här har du macka.. ååh tack älskling du har räddat livet på mig.. han va som jag trodde gö hungrig..

sen lyfta upp ungen ta skötväskan rusa ner för trappan in i bilen köra iväg t hans syster o lämna ungen där för att sedan åka där ifrån o köra t dagiset.. för att få en massa papper o information osv.
sen tillbaka t eriks syster en timma senare..  

o sen hem lika fort igen. o börja med maten.. o som tur va så hade ju jag förbereet allt tidigare under dagen =D
det är nu som först man har hunnit o huttat ner röva o ta DET lungt =D

FAN lyckades nyss markera allt på nått sätt o radera all text men så fanns de en ångra knapp högre upp o vipps så va allting tillbaka igen..
ibland ska man ha tur ^^

imorgon kommer dagis fröken hem hit vid halv tolv o ska hälsa på arvid.. =P
får vi se hur de går =D hehe..
sen börjar inskolningen på dagis på torsdagen klockan 9.30 =)
fan va tiden går.. o va allting känns overklig.. =/

nu ska jag bara njuta av kvällen o va glad över att de inte är nått mer jag behöver göra..



(gammal bild)

VINK O ÖVER!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0