morgon!!

japp för så där en halvtimma sen.. då bestämmde sig arvid för att de va dags o kliva upp.. man får väl va glad för det så de inte blev vid 06.00 då Erik klev upp o skulle t jobbet.. =D
nu sitter arvid o leker på golvet så glad så efter o fått ny ren fräch blöja.. jag vet inte redigt vad jag ska hitta på idag med honom.. måste iaf ut på en promenad lr två med hunden o ta med honom med i vagn.. HEJJA hur ska detta sluta o gå.. problemet e inte o gå med båda sammtidigt ute de har ja gjort innan men hunden o ungen sammtidigt ner för trappen iiiih haha kan bara sluta i katastrof typ.. hm.. 

men vi får se..
nu kommer det en super kall unge o petar på mig med sina KALLA fingrar.. han e som sin far ingen blodcirkulation i händerna tror jag =P
går inte o missta vem som e far t honom hehe.. =D
nu goosar han med hunden istället..  våffland tycks inte gilla de lika mkt längre så snart kliver hon upp vilket hon gjorde DÄR hehe..
hon börja bli otålig lr va de heter.. gammal hund fyller ju fyra år i år =P

haha WTF nu goosar han med min fot istället.. haha bäng bebis.. =D 
tror det är dags o gå o sätta sig i soffan o se lite 2½men
o äta välling för Arvids del då.. sj ska jag bara mysa med honom haha..


vi säger la så för denna stund..


(ungefär så där stog han o gapa när jag kom in i morse.. snacka om morgon pigg o glad =P )

OVER AND OUT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0