spotify o blandat tramms!!

sitter o lyssnar på go musik på spotify
vissa låtar får en att tänka på tillbaka på gammla "hemska underbara" tider..
blandade kännslor..  kommer o tänka på en viss person.. som jag knappt har någon kontakt med idag..
saknar den kontakten vi hade men ändå inte.
har de så sjukt underbart nu så vill inte byta ut det.. för igentligen så mådde ja sämmre av o ha dig vid min sida vid den där tiden som nu den här musik påminner om.. igentligen brydde du dig inte om mig ett skit.. ja va bara en KK för dig lr nått.. när jag va i själva verket "kär" i dig trodde jag.. haha
e ju så man kan skratta åt att idag.. =P så STÖRD man va då..

BYZ suger i en o ge en blandade kännslor iaf.. som sagt..

går för övrigt väldigt bra med Arvid sj här idag är väl bäst o tillägga innan han får någe damp ryck snart haha =D

imorgon tror jag han o jag ska smita ner på stan o kanske köpa han nya skor o se om man hittar han nått fint i klädes väg lr om man ska vänta t man åker t ullared??
måste ju dit snart med.. hm.. han har ju inga vinterkläder alls vet inte äns om han kan ha vantarna =P
mössan vet jag ju att han kan ha med tanke på att den va ANINGENS förstor förra året =D

sen har vi inte så mkt.. vet inte om jag ska sattsa på tvådelat lr overall?
vilket ska man sattsa på? =O

han går ju inte sj ännu men de va väl då fan om han inte ska göra de t jul?? om han inte gör de blir ja redigt ledsen för då får ja ju inte min julklapp som jag önskar mig av honom..
ska sätta mig o göra en

julklapps lista snart med tror jag.. så man har de klart med..
måste man ringa runt som en tok o fråga alla va dom önskar sig med.. e de jobbigaste med att.. får ju aldrig nått vettigt svar..
men hallå redan nää de har ja inte tänkt på ännu får man..

har alltids börja planera julklappar i början av september oktober pga att ja sett på hur mamma for runt som en stressad skållad råtta in i de sista innan jul o letade julklappar...


haha Arvid står på tå o försöker öppna dörren ut =P de går bra för honom.. han börjar ju nästan bli lång =P hehe.. han fick ner handtaget men inte hela vägen ner.. tur man har låst dörrarna =D
jupp vi har två ytterdörrar.. han har egen ut o ingång =P hehe..

nu står han o skriker vid elementet =P
får nog gå o hämta honom innan grannen kommer o klagar =D haha..



VINK O ÖVER!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0