Stora A problem o lite från helgen!!

Morgon!!

För er som jobbat inom vården lr haft någon som jobbar inomvården kommer nog förstå vad jag pratar om de andra raderna framöver här i detta inlägg!!

Varje dag när jag vaknar får jag gå på toaletten o göra Stora A vilket är väl ganska normalt.. men innan lunch tid så har jag fan gjort stora A 3 gånger =/

o innan dagen är slut så blir det alltså 6gånger per dag.. =/

Hur normlat är de då?
har googlat om att o alla tycks göra stora A "normalt" talat 2-3 gånger per dag..

är det nått fel på mig? =O
någon som har en aning om vad jag gör för fel vore evigt tacksam för en SERIÖS kommentar för en gångs skull..




nu över t något helt annat..
Arvid verka va väldigt teknik intresserad han hehe står o trycker på Wii:et just nu men de händer inget förutom att de surrar lite o han vridet på wii:et o kollar vad som e fel o vrider på huvudet o tittar under det o massa haha så jävla söt man är  =D
o så har han lärt sig att sätta på strömmen t tv:n o förstärkaren..
klåfingerjocklas alltså.. ska fingras på allt hehe..
vi har ju en strömknapp på förlägningsladden där.. som han bara ÄLSKAR o trycka på numera.. hm.. eh tror jag får lägga den bakomför tv:bänken istället. har ju lagt den uppe på av ren bekvämlighet.. haha.
men han e ju o kryper in i minsta vrå o ska kolla o klämma på allt =D

står på tå värsta bra nu med.. kan han inte börja GÅ sj oxå så vore de himla roligt faktiskt istället för o slippa bära honom t allting de börjar bli GANKA tungt om man säger så =D

men antar att de kommer..
va o köpte två par byxor t honom i fredags. o två t-shirtar..
köpte han även att par större skor men likadana som han hade sen innan.. de va lite trånga o trasiga dom andra =P

Erika tyckte vi skulle köpa lacost skor t honom för 500spänn jo tack du.. haha han kan bara ha skorna i 3månader max sen kommer de snö o då måste vi köpa andra skor..
o sen när de e "vår" så har mest troligt fötterna växt ännu mer så då hade dom där 500kr var kastade i sjön typ..

bättre o köpa sånna skor när han blivit äldre o fötterna inte växer lika fort =P

så nu har jag förklarat det med.. =)

idag ska vi t RC-banan här i tranås o köra lite med Eriks nya "leksak" som man inte får kalla leksak det är en HOBBY grej =P haha..

så ska pappa med me.. nyfikna larviga "gubbe" som han e haha.. han kan inte heller låta bli sånt där =P hehe..

nu ska jag gå o ta på mig lite kläder sen invänta ett telefonsamtal lr jag o jag erik haha.. =P
sen bär de av antar jag =D




VINK O ÖVER!!!

Kommentarer
Postat av: DONKEN

ujja som sagt, men får hoppas de blir vamnligt igen snart.

ja minsann, de smnå ska minsann dra fram allting o pilla med. haha! inte ens krukor i fönstret får va i fred.. :/

2010-08-22 @ 11:36:51
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0