tisdag!!

godkväller!!

idag har man vare på dagis igen då =P
o de gick så bra så förutom att arvid va super duper jätte trött runt lunch dags =D
men jag fick i han lite mat så jag fick o en glass oxå  *stolt*
va ju ett barn med som fyllde år där idag som bjöd på glasss ^^

Arvid blidde så glad så..
sen gick vi t apoteket o handla lite saker o sen t kvantum.. o sen hem för att SOVA!!

sen vakna vid tre snåret lr va klockan va o börja med maten =P
simmsalapokus FAN vart de mitt i allt när man väl fått färdigt maten o allt så kom jag på att jag MISSAT o gå t bvc idag..
va fan har de inte ringt för? =O
o undrat va jag tog vägen osv.. eeeh jävla konstigt bvc de tycks va här i stan då.. hade de vare i hulsfred hade de ju iaf ringt o frågat va som hänt.. =P

aja få ringa dom imorgon o eh boka ny tid? =/

det är för mkt nu det är bara så jag känner det.. inskolning på dagis begravning o sen hålla koll på alla möten hit o dit o kors o tvärs tror jag blir galen.. =/
måste investera mig en lite almunacka tror jag..
lr bli bättre på o skriva in de i telefonen.. hm..

japp så får de bli.. mobilen känn dig full med massa kom ihåg.. =P

imorgon ska jag försöka o komma ihåg o höra med dom om tiderna mellan nio o två blir bra för arvid lr om de ställer t att för dom lr nått.. inte för att de har så mkt val men ändå e ju artigt o fråga =P hehe..

nu ska jag fortsätta o se två o halv men lr nått..

VINK O ÖVER!!!

Kommentarer
Postat av: DONKEN

haha, bebben heter våfflan NU när den är i magen. haha :P inte sen, då blir det riktiga namn. :)

kul om prällen skulle stå där o ba Våååfflaaan.. blabla..

hahaha! :P

2010-09-01 @ 14:01:25
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2 be

hehe! :P men de är ju bara lite vett o moral. okej att ajg är lite lustig, men döper ong inte mitt barn till våfflan på riktigt. hehe ;P

bara nu i magen, för det är sött. :D

2010-09-01 @ 15:42:08
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2 be

jag vill också ha en glass. :)

tror nog jag ska göra mig lite glass. med banan. :P

muntrar nog upp. :D

funkar ju i alla filmer från usa.... ^^

2010-09-01 @ 16:02:30
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0