Tisdag!!

Morgon för en så där två timmar sen..
har konstaterat det att de a dags o börja gå o lägga sig senast 22.00 alltså annars pallar jag inte vakna sju varje dag som jag har gjort hitills haha..
kvittar hur mkt Erik smyger o håller på, på morgonen arvid vaknar o hör ändå =P
o jag e tok trött.. så idag fick jag ställa mig i duchen de första jag gjorde efter att ha bytt blöja på honom så jag vaknade.. han satt inne på sitt rum o lekte så glatt så när jag kom tillbaka "pigg" haha

underbart när han inte skriker iaf.. =) just nu sitter vi o äter frukost.. arvid dricker mjölk som aldrig förr smackar o säger aaaaah som man brukar låta när man drucke någe gott.. =D

idag ska dagisfröken komma hit o bekanta sig med arvid.. =) får vi se hur de går men de ska nog gå bra det skulle jag tro..
sen imorgon är de inskolning som gäller hujeda mig haha obegripligt att han är så stor nu.. mammas allt.. <3



(alltså det är helt obegripligt vad har tiden tage vägen?)
han  låg ju nyss i vaggan? =O


(usch hemsk bild.. =/ men här ammade jag honom fortfarande inte klokt va liten han va)



sen  vart han stor hejje jösses stor..

ja som imorgon ja då börjar allvaret =)

nu ska jag gå o borsta tänderna o ta på honom lite kläder herr shitgrisen har ju äte frukost o har hela ansiktet full med macka =D


sen blir det o plocka lite till här hemma så de ser ut som ett "vettigt" hem när hon kommer =P

VINK O ÖVER!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0