Mamma <3

hemska jävla dag o allt..
ikväll är en sån där till gång av alla gånger då jag verkligen skulle vilja ha dig här.
julen börjar närma sig med storm steg.. jag
HATAR julen..
den påminner för mkt om dig..
både på gott o ont de där.. finns ju ingen risk i helvete att jag glömmer bort dig.. skulle ja ju aldrig göra ändå men iaf. du förstår prinsipen (stavning) iaf. <3

blundar o ser dig framför mig.
kan nästan höra din röst igen.
men e knappt.. den börjar bli svagare o svagare.
varför just du? VARFÖR??
den där förbannade frågan förstör mig fullständigt.
mad fucking world säger jag bara.

underbara älskade du..
hoppas verkligen du har de bra..
hälsa mormor,farmor,farfar,morfar o henke ifrån mig <3

Kommentarer
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2be

ator styrkekram till dig therese.. <3

2010-12-15 @ 11:16:26
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0