Du somnade för evigt!!

Du sa det skulle ordna sig , att allt skulle bli bra,
men du lämnade livet o du lämnade mig kvar.
Allting ser inte likadant ut nu för tiden,
jag e ganska lycklig , men jag saknar dig i livet.
Det finns stunder då jag inte orkar mer ,
jag vill ha dig i min närhet , för de e bara du som ser.
hur smärtan inombords bara river o värker,
men du orka inte skiten , vet ej om jag gör det heller.
Nu gäller det att orka mer , samla mera mod ,
måste klara mig igenom livet, kämpa emot.
Du valde vägen upp till himlen och blev fri,
du blev saknad av världen , det vill jag också bli.
Du var en människa som ville alla gott.

Nu e du borta vännen , kommer aldrig tillbaks.


Nu finns det bara minnen kvar, för du försvann
jag försökte finnas där, ge en hjälpande hand
men inget hjälpte till , din önskan blev sann
du somnade förevigt, och jag saknar dig ibland.

Svåra stunder har passerat , utan dig breve.
Jag försökte hjälpa dig ,
Det var inte ditt eget val , ja det du gjorde,
om jag fick bestämma , skulle du stannat på jorden.
Det går inte en dag utan tankarna om dig,
om jag kunde räddat dig, ja känner skulden i mig.
Varje 1:e januari ja mest varje kväll  , tänder jag tusen ljus,
för att hedra den du är , och den du var förrut.
Jag önskar att det aldrig hade hänt, den där dagen,
fick ett samtal på kvällen , hela natten låg jag vaken.
Jag tänkte på vart du skulle komma efter livet,
Jag vet inte vart du finns , men jag fortsätter o skriver.
Vill att du ska veta att vi saknar dig fortfarande,
vill ha ett svar , varför ? , men ingen kan förklara det.
Jag ber för dig i himlen , o hoppas att du trivs där,
för utan dig här , är det inte samma värld.








Kan inte tro på verkligheten, det får inte vara över.
Du är den enda för mig, och allt som jag behöver.
Inget kommer någonsin bli detsamma igen,
jag längtar efter dig och jag saknar dig än.
Du var allt för mig mamma, fan vi gjorde allt ihop.
Jag trodde faktiskt att det alltid skulle va vi två.
Vi var ju gjorda för varann, och du var min bäste vän,
men bäst att skita i allt, och börja om igen.
Men hur ska det gå när bara du finns i mitt huvud,
allt jag tänker på är dig och de vi gjorde.
Det gör ont i mitt hjärta att vara utan dig.
Men du var så jävla mycket, du är allting för mig.
Du var den jag kunde prata med när jag mådde skit.
Det är tack vara dig som jag tagit mig hit.





En Saknad, En en sorg, En jävla massa minnen
Det finns något inom mig som aldrig någonsin försvinner
En obeskrivlig känsla, både kärlek och hat
Jag gjorde allting,
Nu känns det som om livet börjar gå i samma spår
Saknar livet som vi hade men nu börjar jag förstå
Det kommer aldrig tillbaks, måste glömma det som va

Men va fan ska jag göra, jag bara fejkar mer och mer
Jag säger att jag glömt de, jo att allt e helt okej
Men fuck it, hur ska jag nånsin glömma dig
Det var du och ja för alltid, det var så de skulle va
Det var bara med dig som jag kunde må bra
Men nu är det försent, jag har förlorat allt de bra


Dock inte mina egna ord någonting av de som står uppanför men har kombinerat ihop flera "sångtexter" till en text bara till dig.

igår satt jag o grät som sagt o idag e mina ögon rödsprängda o jag e helt slut helt orkeslös o inte glad någonting alls.. =(

Saknar dig mer än någonsin mamma..



Kommentarer
Postat av: DONKEN

aah, ja jag tänkte att de va till din mamma men sen stod där gubben o då blev jag förvirrad.. himla fint var det iaf. :)

2010-02-21 @ 01:40:57
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0