Fredagskväll!!

godkväller =P
nu e man lite små seg så där har tok städat som en tok här idag så de va väl då fasen om de inte ska va skinande rent nu  ^^ de luktar iaf gott =D de måste ju ändå klassas som ett gott tecken tycker jag =D
Har syndat o käkat godis ikväll usch på mig.. =P men man lever ju bara en gång. jaja man får gotta sig lite så här när de helg tycker jag..  jag sköter mig ju ändå i veckorna..=D äter fortfarande bara tre gånger om dagen..^^  *stolt som tuppen*

Nu har man tittat på kniven mot strupen missade ju det igår =P var ju o handlade o sen vet jag inte vart tiden tog vägen poff sa de så va klockan jätte sent o de va dags o gå o lägga sig som nu ungefär =P
men iaf vad jag ville komma till va ju att de är då själva fan rent ut sagt att på varje program som sänder som typ lyx fällan o nu kniven mot strupen så ska de finnas folk som e  "missnöjda" o ska stämma programansvariga lr va sjutton dom yra om.. Tragiskt.. ställer man upp på o va med i tv o skämma ut sig får man väl för fan skylla sig själv tycker iaf jag..



min IDOL ^^

*Vink o över*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0