hm hm!!

tjoosan..
har vare hela långa dagen hos sandberg o hans tjej..
helt sönder riven är jag pga att hennes jedra hund inte vet hur man ska betee sig bland fint folk =P

försökte läxa upp henne men de gick ju inge vidare jag tror hunden har guldfisk minne =)

har dessutom fått två munsår mitt upp i allt så nu e min överläpp svullen.. =(
ska försöka orka med o lägga in bilder från Arvids ett års dag imorgon idag lr ja just nu orkar jag inte kameran ligger ner packad i skötväskan som e ute i hallen som e alldeles för långt bort just nu =P
har vare i valdermarksvik o äte mat idag med men inte såg ja någon båt.. =P
om ni sett stefan o kristers teatrar så lär ni förstå va ja yrar om =D haha..

nu ska jag gå o mysa med min son som ska ha välling o pyjamas =D




vink o över!!!

Kommentarer
Postat av: DONKEN

ja de bilderna kommer väl nåmngång... sen... typ... :P

svar: shock.se finns rosa hårfärg. :P

eller på KJ store i växjö... stargazer heter den. man får ju bleka som fan först, om man har mörkt från början... hehe. inge bra för håret inte. men just den rosa är inge farlig, för de är ju bara toning. inge ammoniak o skit i det. plus att man kan spara till nästa gång.kan man iju inte med vanliga, då exploderar de ju..



pöss

2010-03-01 @ 17:01:20
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0