kalmar hela långa dagen!!!

Godkväller!!!


så har man vare i Kalmar idag hela långa dagen med Systrarna mina.. trevligt trevligt.. hittade ju lite saker faktiskt =D
men tänker ju inte göra som alla andra o lägga ut bilder o visa o ha mig =P haha.. nej nej.. sånt sysslar inte jag med.. men kanske visar lite bilder på Arvid imorgon med sin nya fina mysdress grön o tjusig =D

nu ska ja nog se en film eller nått o  mysa med min man i soffan Arvid har deckat i sängen efter en hel dag i bil stol o barnvagn blir man rätt slut.. o moster har ju vare o grattat han ikväll med så han har fått leka oxå.. =D fullt ös medvetslös =)



ska lägga in bilderna ifrån ett års kalaset med o på allting som han fick imorgon idag orkar jag inte =D hehe..
godnatt folket!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0