Mer till min underbara o en annan bra text!!

Jag betyder ingenting så vem fan skulle bry sig
Om jag försvann en dag, nej, ingen skulle sakna mig
Ni skulle ha det bra och slippa mina problem
Det känns som allt som händer, det är bara mitt fel
Jag älskar dig mamma, men vad ska jag ta mig till
Att komma här ifrån är ju det enda jag vill
Det är hemskt att må så här
Det finns inget man kan göra
Fortsätt bara att kämpa är det enda man får höra
Det är svårt att vara stark och hålla modet kvar
Ska jag leva eller dö
Har jag ens något val
Vill åka till himlen och stanna där föralltid
Aldrig komma tillbaks till denna fuckdup tid
Jag är hatad av så många men älskad av få
Jag älskar mina vänner, min familj och så
Ni har gjort så mycket för mig och nu vill jag tacka er


vill bara komma bort
Bort till andra sidan av himlen eller nåt
bara känna en känsla av lycka igen
Bara kunna vara glad och skratta igen
Det fanns en tid då jag älskade mitt liv
Men nu är ingenting som förr, inget är sig likt
Jag önskar att jag aldrig fötts,
Jag duger aldrig till nånting vad jag än gör




Lyssna noga nu mitt hjärta e enormt
Jag lever som jag gör jag är ingen jävla orm,
Jag hoppas att du lyssnar och hoppas du förstår
Att Vart du än väljer att gå vart du än att stå
Det som man ger är det som man får,
Så visa mig respekt jag har aldrig snackat galla,
Men varje gång nån ljuger får dom mig att anfalla,
På mitt egna sätt dom hatar för jag har rätt
och backar inte förens fiender gör reträtt
Jag tar inte lätt på saker har alltid varit sån,
Speciellt när det sårar dom som jag bryr mig om,
du känner inte mig varför lägga orden i din mun,
I grunden av allting ligger avunsjuka,
Jag hatar mytomaner folk som älskar att ljuga,
Jag har alltid varit en helt ärlig person,
Men så fort jag får upp mitt namn så kommer lögner som en invasion.


Jag skulle aldrig såra dom jag älskar för, för mig är det en synd,
Varför ljuga när man kan förlora allt det vore väl synd, eller säger du emot?
Att visa respekt för dem jag älskar har alltid vart mitt motto
det är på det sättet som jag har lärt upp mig själv,
att alltid finnas när dom jag älskar vill ha hjälp,
lojalitet, respekt och ärlighet,
välkommen till min värld till min personlighet
Men hur man än lever är alltid upp till var och en,
Men tänk på konsekvenserna som kommer sen,
För sanningen kommer alltid förr eller senare,
Jag menar ljuger du existerar du inte för mig,
så var säker på att jag kommer hata dig,
avundsjuka jävlar vill ha det jag har och försöker ta det jag har kvar,
hitta dig nått eget gör dig själv en tjänst
gör något bra av din existens,
sköt ditt egna liv huh och sluta snacka skit, eller har du ingen fritid?
backa nu jag lackar ur
För allt som du sagt kommer du få i retur,
du kan älska eller hata mig det är upp till dig,
men dra åt helvete om du snackar skit om mig,
för du känner inte mig du kan aldrig ana,
så vill du fortsätta snacka skit försök du bara….


Kommentarer
Postat av: DONKEN

översta kommer från dig själv, o understa låter mer som en rap-text.. ;)

fint skrivet av dig vilket fall. :) pöss!

2010-02-24 @ 01:10:06
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0