morgon!!

ja lr ska man säga godförmiddag?? =/
jissses va trött jag e.. känns som om jag har vare vaken i evigheter. av någon lustig anledning bestämde sig Arvid för o kliva upp halv sex idag.. =( de gillade inte jag.. men nu har han äte lite välling o lagts på plats i sängen igen så får la se de låter lovande.. så jag ska nog ta o krypa ner i sängen jag med o sova lite till..
så får man se va som händer idag.
Erik mår visst inte så bra idag.. hm får la se om ma får en sjuk karl med o ta hand om  skämma bort han lite kanske?? =D  nu när de snart e alla hjärtans dag o allt =D hehe..
men har ju inte köpt något heller o kommer nog inte lyckas ta mig iväg heller.. får bli att ja lagar en romantisk middag istället för plättor kan man ju för fan inte äta på alla hjärtans dag? =O


nää godnatt igen då..
*vink o över*

Kommentarer
Postat av: DONKEN

kan man välle? :P hjärtformade går ju :P haha

hoppas han blir frisk snart. när får ni besked från banken o det?

2010-02-11 @ 13:52:07
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0