ny duschad!!

tjodiloo =D

stämmer fint nu e man ny duschad o fräsch.. men igentligen gjorde ja ju bort mig.. skulle ju ha behövt städat här hemma haha men de får ja göra imorgon.. för våfflan har äntligen slutat löpa för den här gången iaf ^^ fin fint. då blir de byta påslakan  i sängen.. tvätta mattor som hon han söla ner o som någon lyckades spilla kaffe på under kalaset =( men jag tror nog allt att mattan jag fick av gumman min går o tvätta lr? =/

senare idag får man ta o åka t affären igen köpa blöjor o tändvätska i fall någon ville veta =P
sj sitter man ju nu o har precis duschat o funderar på vad jag igentligen ska ta mig till idag lr va vi ska göra snarare borde ja kanske säga/skriva?  e ju trotts allt hemma o tar hand om Arvid han e mer vild än någonsin nu.. =)

springer som en tok o gåstolen.. o kvittrar som en fågel! hm han kanske har fattat saken fel? =)
nää nu ska jag smurfa vidare här.. hehe..





*vink o över*

Kommentarer
Postat av: DONKEN

hahahah! aaaaaaaaaaaaaah det lät jävligt roligt i mina öron. blöjor och tändvätska! hahaha

2010-02-11 @ 13:56:17
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: emmelist

klart man hört talas om hultan :)

2010-02-11 @ 14:35:42
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: DONKEN

sv, ang cellprov- jag fick hem ett brev där det stod att alla mellan 23 och 60 ska ta det med tre års mellarum.

å då hade jag fått en tid. (har fått boka om den 3 gånger, men jaja, barnvakt är svårt..!)

så det ska komma hem i brevlådan. så funkade det i vmo iaf.. :)

pössen

2010-02-11 @ 15:23:45
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0