va händer?

fan va allting e jobbigt just nu.. =( vet ju ingenting vad som kommer o ske o vart man ska ta vägen?
kanske måste flytta åt tjotahejti bara för att någon av oss ska få ha nått jobb? =/

känns inge roligt. vet inte om jag pallar men ja vill ju så gärna har absolut ingenting emot o flytta dit men jag kan inte lämna dig de går inte kan inte leva med det.. men orkar snart inte redigt bry mig om dig  du visar inget instresse för fem öre över att ooh men jag kan ta Arvid idag o ta hand om honom bara för att.. nää utan jag måste "be dig"
o när jag ber dig kastar du över de på syrran.. de va ju för sjutton inte henne ja fråga..
men men..
som sagt allting e så förbannat jävla jobbigt just nu.. =/ vet ingenting allting e så förbannat oklart.. =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0