Ändrat färgerna ^^

Redigt stolt så jag blidde =D att jag lyckades med nått sånt här =D
Har ju även ändrat teckensnitt =) o storlekt på texten.. o färg där med osv.. ^^
tur jag skrev upp under var o så jag ändrade o va de stog innan så jag vet vart jag ska gå nästa gång om jag vill ändra färgerna lite lr så ^^

idag verkar de bli rätt lungt här tror jag..
Arvid kollivippade i sängen precis..  o jag sitter o fryser om fötterna jag hehe..
så e de när man inte orkat tage på sig några strumpor ännu =D hehe..

nähä får la se om jag skriver nått mer sen..
Over and out!!

Kommentarer
Postat av: DONKEN

blev jävligt snyggt :) hur fixar man bilder o sånt, i headern? vet du de eller har du fått hjälp med det? pöss!

2010-01-07 @ 00:16:09
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0