ännu mer? =O

Ännu mera snö jag tror jag blir galen..
tycker ja inte gör nått annat i mellan då arvid sover o vaknar.. SKOTTAR snö.. =/
fast jag skottar ju aldrig den jobbigaste biten.. =/ gjorde det en gång o sen ville inte min rygg mer.. så jag tar infarten lr själva grusgången så tar erik precis utanför där brevlådan e o sånna saker..
uscha... tycker det räcker med snö nu =P
haha ja jag vet att jag ville ha snö men inte så här mkt =P
haha.. håller ju på o snöa inne om de ska fortsätta så här lr nått =D


de e ju så sjukt mysigt med snö alltså. men urk så träligt det är o skotta.. =/
skulle man bott i en lägenhet kanske??? =P Hehe..
nej usch haha då skulle jag nog få spunk tror jag =)

ÖVER o UT!! ^^

Kommentarer
Postat av: DONKEN

jo, de är både bra å dåligt med lght.. :P ge mig tvättmaskiiin...:P men ååå, jag villl också ha bilder i headern. :/

2010-01-07 @ 23:19:34
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: DONKEN

bor du i småland här i hultsfred nu då, o kommer från norrland från början? eller du har bott här jämt, o erik kommer därifrån? pöss

2010-01-07 @ 23:20:25
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0