Äntligen framme

Tjo. Ja då va man äntligen framme:) visst de va ju ett tag sen man kom fram. Klockan halv åtta va vi framme iaf:) o nu ligger man i sängen o ska sova. Kommer Sova redigt gott inatt tror jag hehe. Stannade ju i sveg med o åt en hamburgare de va redigt gott. O arvid va lika söt han hehe vred o skulle kolla alla människor som kom o gick förbi honom. Så han höll på o få skeden i örat ett par gånger. Men nu e man framme iaf. Men inte fan njuter man av det. :( nej man har ju fått veta att Herr idiot har beteett sig som en cp idag IGEN. åh varför? Varje gång vi ska åka så flippar du ur. VARFÖR? Åh jag blir så förbannat trött. Nej o när vi kommer hem så tänkte jag verkligen ligga i för o få flytta o de blir fort. Tänker fan ta med mig syster med om de ska behövas. Godnatt. Va tvungen o skriva av mig lite. :-S ÖVER!!

Kommentarer
Postat av: DONKEN

ujuj.. vad hände där då? :/ de blir snabbflyttning där hör jag. pöss!

2010-01-17 @ 01:35:48
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0