Bilder från Strömsund!!

tänkte lägga upp lite bilder från då vi var uppe i strömsund nu.. haha titta o njut =P


På väg upp.. tjock sockan av =P



så här kan man ju oxå sitta när man ska få lunch =P haha.. 



så där lunchen avklarad.. o ANDRA strumpan av... =P hehe..



när man väl va framme så var de farmor som gällde.. mys mys hela kvällen lång =)



Dagen efter väntar på gröten.. så vi leker lite så länge =P



så måste man ju vila lite efter man äte en stor tallrik gröt =D



sen va de fullrulle igen =D haha


Stiliga herren.. pappa fyller ju 30 år idag.. Måndag 18januari =D
så man måste ju va redigt fin klädd ^^



o flirta lite måste man ju oxå haha.. jädra mys unge =D hehe



Första  30års presenten har anlänt =P
dock glömde jag ta kort på den jag gav honom men ni ser de på hans arm =P hehe.. 



se där ja de va en kort bilbana =P hehe.. men roligt hade han hehe.. =D



Nästa paket va lite större o tyngre =D



så nu har han ju lyckats sätta sig iaf =P hehe..



Väl paketerad paket de där =P



ookej en portfölj.. hm.. va e de i den.. o tung va den med =P



OOOH i'm in heaven.. =D haha en MASSA verktyg.. här ska klämmas o kännas ordentligt =D



alla e nyfikna här minnsann =P hehe



MASSA händer =P



Arvid e oxå med o klämmer på sitt sätt =D hehe


NÄH nu får de va slut på de här klämmandet tyckte Arvid =P



För jag vill leka med theo som kom nu ^^



här kollar de in varandra =D hehe.. Theos tycks tycka att Arvids napp ser godare ut =P


Tiden går fort när man har roligt. här va theo tvungen o gå hem.. =(
men attans så söt han e här hehe.. =)


så Arvid tog o gosade lite till med Farmor på kvällen efter att vi hade vare ute o äte på lamare' lr va nu resturangen hetten =P gott som fasiken va de.. black and white åt jag =D men den "svarta" såsen kunde dom lika slängt åt fanders inte god alls.. =P


På lördagen sen kom de mera folk o grattade Erik.. här är smörgåstårtan som jag gjorde =D



MEGA stor paket fick han nu.. o Arvid tittar avundsjukt på =)




men han fick ju smaka den lite =P hehe lr "hjälpte" till på sitt vis =D



se där en arbetsbänk fick han.. värsta =D
en lyckad dag o hela tårtan gick åt nästan.. måste ju vare ett gott tecken?? =)


Där va lite av bilderna..har så många fler.. hehe.. men orkade inte lägga in alla =P
nu tok snöar de här.. =P haha fy fasiken tur man inte e ute o kör bil idag.. hua sicken tur vi for hem igår =)

så nu sitter man här inne i värmen o myser istället =D hehe.. ska gå o ta upp en blandfärs nu så man kan ta o göra lite middag sen.. =) hehe..

HALLT O ÖVER!!

Kommentarer
Postat av: DONKEN

hur FAN fick ni plats i bilen hem sen.... haha. och hur sitter han egentligen i bilstolen där andra socken är av? haha. benet ser helt.... vrängt ut. hahaha ;) hjäälp... :) himla fin tårta du gjort minsann. hur funkade dendär bilbana med dinon på? :o pösssss

2010-01-27 @ 13:50:31
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: DONKEN

de roliga historierna var olika personer som skickat in till mig. :P den v ersionen jag själv hört är bulle i ÖGAT.. :P det tyckte jag var askul, för de hör man ju fastän man har nåt i ögat liksom., hahahaa... :P skrattade så jag kiknade första ggn jag hörde den. och andra och tredje... ;) haha.

2010-01-27 @ 13:53:14
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: DONKEN

kissar snart ner mig... nuuu går jag.

2010-01-27 @ 14:00:27
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0