bra minne?

Tjohosan!!
Nu har man vare o handlat på willys för två veckor framåt..
o innan dess skrev jag en låååång lista över vad som skulle handlas..
o så vek jag ihop den o stoppade den i BAKFICKAN!!
tror ni den låg kvar där när vi kom t willys lr? NÄÄÄ
*ååååh* exploderar..

så jag gick på känn.. glassade runt där med kundvagn  o bebis..
o tog för mig av varorna =D

sen kom man hem o hittade lapp fan på toagolvet =P
o jag kollade genast igenom den.. haha hade bara missat tre saker lr nått =D WOHO!!
tror jag har bra minne ändå trotts allt =D *stolt*

nu har man stekt små plättar i plättjärnet.. o startat brandvarnan =P haha så nu vet vi att den funkar med nya batteriet =) haha..
Erik va redigt rolig.. han skulle ta ner den lite snabbt o vipps så fick han den i huvudet.. =P hehe..
jisses så ont de måste ha gjort =/

HALLT O ÖVER!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0