ensamen igen.. =/

Ensam hemma IGEN!! =/
hua känns riktigt obehagligt faktiskt.. men kan ju inte hålla på dalta hela tiden. 
hur ska de då bli sen när båda jobbar? =O
men men de tar man då lr?
Idag har man lämnat in bilen på verkstaden han skulle ta den i mellan någon bil om han hann lr hur det var. för imorgon ska man ju bestiktiga den.. =/
Så nu slapp ju erik skruva bil idag men istället så drar pappa med honom t ohamn för o kolla på en annan bil t syrran min.. *suck*
hon borde inte få ha körkort lr tillgång t bil... TUNG gasfot..  =/ me dont like. men så har ja ju inte åkt med henne sen hon övningskörde ifrån storebro o hem.. o höll på bli stående mitt på 34:an innan hon hade fått i 2:an.. aah..
så snacka om att man skrek FAST MARK när man väl kom hem o kände gräsmattan under fötterna =D

så kan de gå.. hehe.. så törs inte redigt åka med frida sen dess.. uscha..


Kommentarer
Postat av: DONKEN

låter som en läskig förare.. jag har slutat köra för fort nu när jag har barn. Känns bäst så... slippa vara jätteorolig. men det är jag ändå.. speciellt nu! snökaos. uscha..

2010-01-06 @ 19:01:10
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0