....

Allo filurerna..
Funderar över vad jag ska göra för nått idag.. E redigt seg oxå så vet inte alls redigt vad jag ska ta mig till =/
funderar på om jag kanske skulle ta o sätta igång en maskin tvätt =P
för de ser verkligen ut som tredje världskriget nere i tvättstugan.. =/

Igår hade man ju kussa här o hennes kille på besök de va ju redigt trevligt. =D
vart ett wallander maraton haha hela två filmer hann vi med =P o middag ^^
inte dåligt..
o skrattade en hel del oxå.. tror alla va lite trötta med =P
men mest jag som vanligt som alltids ska låta o säga massa "sjuka" ord saker meningar.. *suck* somliga måste ju tro jag är helt jävla koko i huvudet.. =/

Sömning som tusan e jag.. så funderar o på o gå o lägga mig oxå hehe.. lr kanske ska lägga mig på soffan o slö glo på en film o bli ännu mer trött ^^ yeeah sicken bra ide lr nått..

nää de här va nog de mest meningslösaste o trisstaste inlägg på länge urk..


så jag slänger in en bild på ett mega gap ifrån Arvid <3

ÖVER!!

Kommentarer
Postat av: erika =)

jag kan komma och underhålla dig? =D

2010-01-11 @ 16:12:35
URL: http://hejjerikaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0