FÅr man göra så?

tjabba alla filurer som läser =D
Nu har jag sökt hela tre jobb o alla som personlig assistent ^^ vad dutkigt jag är.. jag e ju igentligen mammaledig fram 31maj ^^ men iaf.. man måste ju visa framfötterna lite =D

men får man söka jobb om man skriver att man e mammaledig fram tills då?
e de olagligt?? =S nä tror jag väl inte lr? någon som vet?

För jag vet bara att jag inte får söka jobb om jag inte har dagisplats o de har jag ju inte o han får inte vara på dagis heller förens han e 1år.. sicket stök men man måste ju börja någonstans lr? mkt lr här hehe.. men så e de ibland..

nu ska jag göra min vanliga lilla sökning på hemmnet o se om de har komme något sött lite hus lr två =D hehe..

ÖVER!!

Kommentarer
Postat av: DONKEN

jag har ju inte läst här igår, känner jag nu. :/ var nog därför besökarna sjönk.. lite iaf. skäms lite. jooo du får söka jobb, men du kan jus kriva aatt du kan jobba vissa tider först, de tiderna då erik är hemma villsäga. och det anmäler du på fk.se, de timmar du jobbar. då skriver du bara ett mail till dem där, att si och så mycket jobbade jag den dagen, var snälla att ta bort det från min föräldrapeng. då får du de timmarna tillgodo att använda senare, tex att ta ledigt från jobbet sen när du börjar jobba "på riktigt". Hängde du med här nu eller blev det jobbigt? iallafall, sen när du har dagis, ska du börja jobba, så detdär med att tajma in PRECIS, kommer ju att bli ett rent jävla helveteeee... :( pöss!

2010-01-13 @ 01:29:12
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0