Fått mitt hår färgat!!

kollefink kollefink ^^
nu har jag ÄNTLIGEN fått håret färgat =D så nu ser jag inte ut som hej kom o hjälp mig men ingen kom i håret längre=D
känns redigt gött.. haha o ni kommer inte o tro era ögon när ni läser vem som hjälpte mig men de va min man Erik som hjälpte mig medans svärmor satt barnvakt =D hehe.. haha har aldrig skrattat så mkt som ja gjorde över hur han bar sig åt =P men attans så bra de blev för o vara första försöket =) stolt över min karl jag ^^ <3

Idag har jag blive nerspydd två gånger av Arvid mkt snällt av honom tycker jag lr nått hehe.. =D
nu sitter man o inväntar kniven mot strupen =D hehe de programmet diggar jag iaf.. Alexander Nilsson  =P han e min nya idol.. programledarn för att ^^ hehe.. härliga uttryck han har för maten som han inte gillar osv.. =D hehe..

o så har jag precis sett hur grisarna blir behandlade  =/ fy fan jag ska ALDRIG mer i hela mitt liv äta GRISKÖTT!!!
nej fy fan.. stackars djur.. vore ja miljonär skulle jag köpa varända gris o låta dom springa fritt på ett stort stort fält.. så dom kan böka bäst dom vill.. =)
usch.. såg att på nyheterna.. blir att man ser lite mer på nyheterna här eftersom svärfar måste se varända nyhets inslag som säns haha inte mig emot jag blir ju fylld med kunnskap o information lr nått =D hehe..

nää nu ska jag snabb läsa mina bevakningsbloggar o sen gå o ner o mysa med Arvid =)
HALLT O ÖVER!!


Kommentarer
Postat av: DONKEN

hehehe ja han är minsann en barsk typ, dendär programledarn. jag tittade på made in sweden istället, och zappade i reklamen till kniven mot strupen. tycker inte riktigt om programnamnet, kan jag ju inte påstå. :/ ja fyfan, då blir du ju aöömänbildad, vafaaan! hahaha... pöss

2010-01-25 @ 16:01:40
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0