Fredag.

Morgon. Idag e de fredag o idag ska jag göra smörgåstårta:) kan ju bli intressant hehe. Ska göra t fler pers än vad jag är van vid. Hm får väl se hur de går:) haha e ju mitt egna på hittade recept så har ju inte en aning om t hur många personer det är dock. :( men de märks om de räcker sen haha. Har precis gett arvid välling nu så nu ligger han o vrider o vänder på sig i sängen. O stönar t o från o river lite på väggen o sånna saker. Risken e väl att man får byta blöja snart för han hade inte bajsat nu. De kommer la sen det när man precis lyckats somna om lr nått. Hm hm hm hm. Annars vet jag inte redigt vad jag ska skriva. Jag e trött om någon ville veta det. :) sover inte bra i den här hemska bäddsoffan. :( men man uppskattar ju sin egna säng ännu mera då man kommer hem mot vad man gjorde innan hehe. Nej nu ska jag släcka här o försöka sova lite till. HALLT O ÖVER!!

Kommentarer
Postat av: DONKEN

där kom hallt igen, varrå hallt? :P hahaha... snart kommer gubben hem. om typ halvtimme.

pöss pårej

2010-01-25 @ 16:02:44
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0