Fredags dusch o svar på kommentar ^^

AA det e super duktigt o köpa godis =P hehe..
noooot.. så jag försöker sluta faktiskt.. uscha.. godis e inge gott *himmlar med ögonen*

haha vare där uppe ett par gånger de har jag ju i o för sig.. =P
så man blir ju lite skadad ibland haha =)

haha de där med headern vet jag inte =P men bara de går o länka till den så borde de gå =D
haha annars vet jag inte hur man ska lösa det..
hehe kan höra med min syster annars. annars så kan du besöka hennes blogg sj o fråga =P
hon kan säkert förklara bättre =D
ligger under Erikas blogg lr va jag skrev =P


jo men jag e INTE van vi kylan haha jag fryser för det jag =/


Har precis duschat med Arvid haha de va en upplevelse kan ja ju säga =D hehe.. jisses va den ungen for runt o då hade man ändå halkmatta på golvet =)
o va ha ryckte o drog i duschslangen =P hehe han e då för söter =)
tog lite bilder oxå. haha men dom tänker jag inte visa för någon dom behåller jag för mig sj =)


Kommentarer
Postat av: DONKEN

ja, nakenbilder kanske man inte ska lägga ut, hahaha :P kan ha som studentfoto sen, mwäähäää :P kan han gå å sånt, arvid? jaaa kolla med henne eller så gör jag de.. :P ska man skriva <link> länken och </link> så som man gjorde på lunarstorm för 100 år sen? :P pöss

2010-01-08 @ 19:54:37
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej...

Svar på dina frågor tack så mcyket ska kolla din blogg sen.. Han är 5 månader den 20e Januari. När han föddes vägde han 3220 Gram och var 50 cm lång.

Mvh Emma

2010-01-08 @ 19:58:05
URL: http://eddiesmammaemma.blogg.se/index.html
Postat av: DONKEN

nu har jag skrivit till henne, får se om hon svarar och om jag fatatar hur det ska gå till.. pöss!

2010-01-08 @ 19:58:30
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: DONKEN

japp, snäll och duktig är ghon. min gubbe ska fixa nåt PS eller nåt idag, sa han igår... vi får väl se. han är ju sååå sjuuk.. han sover just nu. pöss

2010-01-09 @ 15:17:53
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0